سبک زندگی

نکات راه اندازی وبلاگ سبک زندگی

قبل از نوشتن اولین پست خود، باید دسته بندی وبلاگ نویسی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، بگویید که شما یک وبلاگ نویس زیبایی هستید. برخی از دسته‌های شما ممکن است شامل آرایش، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، نکات سلامتی و تندرستی و غیره باشد.

برای هر پستی که می نویسید، وقتی آن را در وبلاگ خود منتشر می کنید، باید آن را در یک دسته بندی خاص قرار دهید.

در اینجا نمونه‌هایی از دسته‌بندی‌ها برای وبلاگ‌های سبک زندگی مختلف در یک جایگاه خاص‌تر وجود دارد که اکثر وبلاگ‌نویس‌های موفق سبک زندگی انجام می‌دهند:

وبلاگ خانواده: آموزش، ازدواج، کودک، ایمان، مادری، فرزندپروری، روابط، حیوانات خانگی، مذهب، اسباب بازی و بازی، عروسی، دانشگاه و غیره.

وبلاگ غذا و نوشیدنی: آشپزی، دستور العمل ها، برنامه ریزی رویدادها، شراب، کوکتل، مهمانی ها و غیره.

وبلاگ تناسب اندام و سلامت: ورزش، رژیم غذایی، سلامت روان، تندرستی، کاهش وزن، پزشکی و غیره.

وبلاگ سبک، زیبایی و مد: آرایش، مراقبت از مو، مراقبت از پوست، نکات سلامتی و تندرستی و غیره.

وبلاگ خانه و باغ: دکور، DIY، صنایع دستی، بهسازی خانه، دکوراسیون داخلی، خانه سازی، باغبانی، زندگی طبیعی، فضای باز و غیره.

هنگام ایجاد محتوا، تمام تلاش خود را بکنید تا ارزش و اطلاعات بیشتری را به خوانندگان خود ارائه دهید تا یک وبلاگ نویس موفق در سبک زندگی باشید.

اما، از سر و کله زدن برای مدت طولانی خودداری کنید، زیرا دامنه توجه بیشتر افراد به صورت آنلاین بسیار کوتاه است، که احتمال کلیک کردن آنها از پست وبلاگ شما را افزایش می دهد.

بنابراین، ترفند این است که مطمئن شوید پست های شما به اندازه کافی طولانی هستند تا اطلاعات مربوطه را ارائه دهند اما به اندازه کافی کوتاه هستند تا خوانندگان را تا پایان درگیر نگه دارید.

یکی از راه‌های حفظ تعامل در سراسر پست، گنجاندن بسیاری از محتوای بصری با کیفیت بالا است. برای اکثر مردم، این ساده‌تر از متن موجود در صفحه است. بنابراین از تعداد زیادی ویدیوی کوتاه و جذاب و تصاویر واضح و با کیفیت بالا در پست های وبلاگ خود استفاده کنید.

شما می خواهید سبک و رنگ فونتی را انتخاب کنید که به راحتی در پس زمینه شما قابل خواندن باشد و با تم شما در وب سایت خود مطابقت داشته باشد.

حرکت در مقاله وبلاگ خود را برای خواننده خود دشوارتر نکنید. در عوض، یک فونت آسان برای خواندن پیدا کنید و با رنگ آمیزی وب سایت وردپرس خود دیوانه نشوید.

و بهینه سازی موتورهای جستجو برای موتورهای جستجو و بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی را فراموش نکنید.

سئو بهترین راه برای یافتن وب سایت جدید توسط مخاطبان هدف شما به صورت آنلاین است.

بهترین روش‌ها برای سئو دائما در حال تغییر هستند و به عنوان یک وبلاگ نویس سبک زندگی، باید در صدر روندهای فعلی بمانید تا با انجام تحقیقات کلمات کلیدی، وب سایت خود را در موتورهای جستجو در رتبه بالایی قرار دهید.

نکته وبلاگ نویسی: قبل از تبلیغ وبلاگ خود 10 پست بنویسید

آخرین چیزی که می خواهید این است که افراد را دعوت کنید تا وبلاگ شما را بررسی کنند، فقط برای اینکه آنها فقط یک یا دو پست را در صفحه وبلاگ شما پیدا کنند.

شما می خواهید وبلاگ شما پرجمعیت و حرفه ای به نظر برسد.

بنابراین، قبل از اینکه انتشار را فشار دهید، مطمئن شوید که حداقل ده پست وبلاگ نوشته و منتشر شده‌اید تا وبلاگ شما فعال شود. شما شروع به جذب بیننده می کنید. محتوای وبلاگ سبک زندگی به اندازه کافی برای آنها وجود دارد که می توانند در آن مرور کنند و همچنین تنوع کافی برای جذب بخش های مختلف مخاطبان شما وجود دارد.

شروع به کسب درآمد کنید

و اکنون، بخشی که بسیاری در هنگام تلاش برای درک چگونگی راه‌اندازی یک وبلاگ سبک زندگی منتظر آن بودند – کسب درآمد از وبلاگ شما. در زیر چند نمونه از روش های مختلف برای شروع کسب درآمد با وبلاگ آورده شده است:

بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته برای مبتدیان عالی است و توسط بسیاری از مشاغل آنلاین استفاده می شود. برای شروع به کسب درآمد نیازی نیست مخاطبان زیادی داشته باشید. ترفند این است که مخاطبانی درگیر داشته باشید که متناسب با هر محصولی که در وبلاگ سبک زندگی خود تبلیغ می کنید، باشد.

گوگل ادسنس

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای وبلاگ‌نویسان مبتدی برای کسب درآمد از وبلاگ‌های دیگر، Google AdSense است. راه‌اندازی و نگهداری آن ساده است، و می‌توانید شبکه‌های تبلیغاتی دیگر را اضافه کنید و بعداً وقتی یک جریان ثابت از ترافیک دریافت کردید، فضای تبلیغاتی را بفروشید.

فروش محصولات شما

شما همچنین می توانید محصولات خود را در وبلاگ سبک زندگی خود بفروشید، مانند صنایع دستی، برنامه ها، لباس ها، کیف ها، شامپوهای ارگانیک، کتاب ها، دستور العمل ها، هنر، عکس ها و غیره. وبلاگ سبک زندگی که از فروش محصولات خود درآمد کسب می کند، Tone it Up است. این وبلاگ سبک زندگی سالم، پوشاک، پروتئین و اپلیکیشن خود را می فروشد.

پست های حمایت شده

به عنوان یک وبلاگ نویس سبک زندگی می توانید پست های حمایت شده را انجام دهید. می توانید با برندها کار کنید تا محصولات آنها را در پست های حمایت شده خود تبلیغ کنید و آنها را برای مخاطبان خود بازاریابی کنید. در مقابل، برندها با پول و محصولات رایگان به شما جبران می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا