سبک زندگی

نحوه لباس پوشیدن برای تیپ اندام و فرم بدن زنانه توضیح داده شده است

همه ما آن تابلوهای پینترست یا پوشه‌های الهام‌بخش پر از سبک‌هایی داریم که دوست داریم، اما به نوعی نمی‌توانیم آن را اجرا کنیم. شما لباس را می خرید اما هنوز برای شما کار نمی کند. شما آن را به لاغر نبودن، خارج بودن لباس خارج از منطقه راحتی یا بهانه های «آسان» دیگر می گویید. اما من اینجا هستم تا به شما بگویم، تنها چیزی که برای بهتر لباس پوشیدن نیاز دارید این است که یاد بگیرید چگونه با فرم بدن خود کار کنید و نه مخالف آن.

امروز ما اهمیت تناسبات و اینکه چه سبک هایی با چه تیپ های بدنی به راحتی کار می کنند را بررسی خواهیم کرد تا هر روز شگفت انگیز به نظر برسید.

ما با صحبت در مورد رایج ترین فرم های بدن شروع می کنیم. من تاکید می کنم که هر اندامی منحصر به فرد و زیبا است و برای اینکه احساس بهتری نسبت به استایل خود داشته باشید نیازی به کاهش وزن یا تغییر خود ندارید. با این حال، دانستن فرم بدنتان به شما کمک می‌کند لباس‌هایی را انتخاب کنید که بهتر به نظر می‌رسند.

شکل بدن زن بیشتر بر اساس ژنتیک و ساختار اسکلتی شما است. در حالی که می توانید شکل بدن خود را کمی با ورزش و سطوح هورمونی تنظیم کنید، در بیشتر موارد، با ساختار اسکلتی و توزیع مستعد چربی و ماهیچه شما از پیش تعریف شده است. پس با فرم بدن خود به جای مخالفت با آن کار کنید.

اگر با تشخیص نوع بدنتان مشکل دارید، می‌توانید باسن، کمر و شانه‌های خود را اندازه بگیرید تا موقعیت دقیقی داشته باشید. در اینجا راهنمای نحوه تعیین فرم بدن خود در کمتر از 5 دقیقه است.

آیا شما با مد مبارزه می کنید و کمد شما درهم و برهم است؟ کتاب بازی Craft the Closet of Your Dreams من را بررسی کنید تا کمد مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سبکی را که همیشه قرار بود داشته باشید بیابید.

در اینجا یک مرور کلی از هر فرم بدن زن:

اشکال بدن زن شامل مثلث معکوس، مستطیل، مثلث منظم که به شکل گلابی نیز گفته می شود، ساعت شنی و شکل گرد یا سیب است.

شکل بدن مثلث معکوس:

اگر نیمه بالایی بزرگتر از پایین بپوشید و شانه هایتان از باسنتان پهن تر باشد، معمولاً شکل بدن مثلثی معکوس دارید. همچنین احتمالاً تعریف زیادی بین کمر و باسن خود ندارید. افراد مشهوری مانند آنجلینا جولی، دمی مور و رنه زلوگر همگی شکل بدنی مثلثی معکوس دارند.

از یقه هایی مانند یقه قایقی یا باردو، بند های بزرگ، تاپ های یقه آویزان، یقه های شال بزرگ و طرح های بزرگتر در نیمه بالایی خود اجتناب کنید. در عوض، اقلامی را انتخاب کنید که نیمه پایینی شما را برجسته می‌کنند، مانند دامن خط خط یا شلوار گشاد.

بهترین شلوار جین که با فرم بدن مثلث معکوس کار می کند، شلوار جین پسر است.

شکل بدنه مستطیل:

با فرم بدن مستطیل، شما در بالا و پایین سایز یکسانی می پوشید، دور کمرتان خیلی مشخص نیست و خط شانه و باسن صاف است. به آن شکل بدن “ورزشی” نیز می گویند. افراد مشهوری مانند کیت هادسون و گوئنت پالترو این فرم بدن زنانه را دارند.

ایجاد توهم کمر به شما در مورد تیپ بدنی مستطیلی کمک می کند. کمربندهای دور کمر، شلوارهای کمر وسط و کت‌های کمربند، همگی گزینه‌های عالی هستند. شما باید از سایه های بیش از حد عمودی خودداری کنید مانند یک ژاکت صاف با شلوارهای صاف که به شما تعریف کمی می دهد. پارچه‌های نرم‌تر می‌توانند به شما کمک کنند، زیرا کمربند عالی به نظر می‌رسند و می‌توانند چشم شما را به سمت «کمر» بکشند.

شما یک تیپ بدنی عالی برای تقریباً هر شلواری دارید. شما می توانید گشادتر یا خوش فرم تر شوید و در واقع گاهی اوقات شلوارهای متناسب با بدن می توانند منحنی های شما را برجسته کنند. شلوار جین قد بلند احتمالاً بهترین گزینه برای شماست زیرا به برجسته‌تر کردن کمر شما کمک می‌کند، و از بستن کمربند شلوار جین نترسید تا تأکید بیشتری روی کمرتان داشته باشید.

مثلث منظم یا شکل بدن “گلابی شکل”.

بدن مثلثی یا گلابی شکل با نیمه پایینی پهن‌تر مشخص می‌شود، بنابراین احتمالاً باسن و ران‌های شما پهن‌تر و نیمه بالایی باریک‌تر دارید. افراد مشهوری مانند کیم کارداشیان و جی لو هر دو بدن گلابی شکل دارند. اگرچه کیم کی کارهای زیادی برای متقاعد کردن او به شکل ساعت شنی انجام می دهد، اما باسن او در واقع بیشتر با شکل گلابی هماهنگ است.

برای این فرم بدن، شما می خواهید توجه را به نیمه بالایی خود جلب کنید. می توانید این کار را با انتخاب پرینت یا رنگ های روشن تر برای نیمه بالایی خود انجام دهید. یقه‌های پهن‌تر مانند یقه‌های قایقی و یقه‌های دلبر، شانه‌ها را پهن می‌کنند. پس در انتخاب مانتو (سایت خرید مانتو) اول به رنگ توجه کنید سپس به یقه.

همچنین می توانید رویه های خود را لایه لایه کنید تا به نیمه بالایی خود حجم بیشتری بدهید. شما می خواهید پیراهن هایتان قد مناسبی داشته باشند. شما می خواهید پیراهن هایتان فقط به پهن ترین قسمت باسنتان برخورد کند، از پیراهن های خیلی بلند و پیراهن های خیلی بریده اجتناب کنید. (باز هم اینها فقط دستورالعمل های اولیه هستند، نه قوانین سخت و سریع به آنها به عنوان نقاط پرش فکر کنید، اما همانطور که بدن خود را یاد می گیرید، می توانید دستور العمل های خود را برای لباس های موفق توسعه دهید و گسترش دهید) اینجا را بخوانید تا با جزئیات لباس و مانتویی که باید بپوشید آشنا شوید.

همچنین، اگر با آن راحت هستید، یک سوتین با روکش یا سوتین فشاری می‌تواند به برجسته‌تر کردن نیمه بالایی کمک کند. داشتن سوتینی که بدون توجه به شکل شما مناسب باشد، کلیدی است. من Thirdlove را برای این دوست دارم، زیرا آنها نیم اندازه دارند.

همچنین، می‌توانید از رنگ‌های تیره در نیمه پایینی خود استفاده کنید تا کمی باسن خود را باریک کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا