موفقیت

8 راه ساده برای موفقیت از 8 رهبر الهام بخش.

چگونه موفقیت خود را تعریف کنیم؟ آیا به این دلیل است که حقوق زیادی می گیریم، در یک خانه فوق العاده بزرگ زندگی می کنیم، با داغ ترین پسر یا دختر شهرستان ازدواج می کنیم، یا با سریع ترین ماشین در بلوک رانندگی می کنیم؟

مطمئناً اینها معیارهای موفقیت نیستند.

ایجاد یک کسب و کار و کارآفرینی مستلزم استعدادهای منحصر به فرد و عشق به حرفه شما است. این در مورد چیزهای بیهوده نیست. این در مورد فرصت و توانایی شما برای کشف رویای خود است.

8 قانون بسیار ساده وجود دارد که می توانید برای موفقیت واقعی از آنها پیروی کنید.

علاقه مند باش. و کاری را که برای عشق داری انجام بده اگر آن را دوست ندارید، پس چرا آن را دوست دارید؟ اگر شغلی بسازیم یا به مشاغلی ادامه دهیم که واقعاً علایق ما نیستند، خودمان را کوتاه می‌فروشیم. مثل آن مردی است که یک مشاور فناوری است که واقعاً می‌خواست خواننده اصلی یک گروه باشد. من قبلاً در مورد عشق و شغل نوشته ام و فکر می کنم نکته مهم اینجاست که اگر واقعاً کاری را که می خواهید انجام دهید، خلاق تر، با انگیزه تر، هماهنگ تر و به احتمال زیاد از نظر مالی بسیار بیشتر خواهید بود. و شخصاً مرفه. کاترین هپبورن بهترین گفت

“اگر باید از خود حمایت کنید، بهتر است راهی پیدا کنید که جالب باشد.”

سخت کار کن هرگز خود را گول نزنید موفقیت از کار بسیار سخت حاصل می شود. و ممکن است متوجه شوید که اگرچه تمام کارهای سنگین را انجام می‌دهید، اما در یک کار به خوبی انجام شده رضایت وجود دارد. اما به یاد داشته باشید که باید به دیگران تکیه کنید، بنابراین مطمئن شوید که اطراف خود را با همکارانی احاطه کنید که از اخلاق کاری مشابه شما برخوردارند.

من کسی را نمی شناسم که بدون کار سخت به اوج رسیده باشد. این دستور پخت است. همیشه شما را به اوج نمی‌رساند، اما باید شما را بسیار نزدیک کند.» مارگارت تاچر.

خوب باش. و منظورم از آن، لعنتی خوب است. افراد موفق برای بزرگی تلاش می کنند، نه متوسط. بنابراین خود (و تیمتان) را تحت فشار قرار دهید تا مطمئن شوید که به پتانسیل نهایی خود رسیده اید. و مطمئن شوید که برنده‌های خود را جشن می‌گیرید، که نه تنها باعث ایجاد اعتماد به نفس در تیم شما می‌شود، بلکه همکاران شما را درگیر می‌کند و همچنین مشتریان یا مشتریان شما را از حق رای نگه می‌دارد. اگر کتاب از خوب به عالی را نخوانده اید، یک نسخه بردارید.

جیمز سی کالینز گفت: «عظمت تابع شرایط نیست. به نظر می رسد بزرگی تا حد زیادی به انتخاب آگاهانه و نظم و انضباط بستگی دارد.

تمرکز. تمرکز همیشه باعث موفقیت می‌شود که بدون تأکید واضح بر آنچه مهم‌تر است امکان‌پذیر نیست. و رهبران دائماً باید این حقیقت حیاتی را به خود یادآوری کنند. تمرکز مستلزم پیگیری یک ماموریت و چشم انداز است.

جک ولش گفت: “رهبران خوب کسب و کار یک چشم انداز ایجاد می کنند، چشم انداز را بیان می کنند، مشتاقانه صاحب چشم انداز می شوند و بی وقفه آن را به سوی تکمیل می کشانند.”

محدودیت ها را فشار دهید. ریچارد برانسون گفت:

«بسیاری از مردم در زندگی برتری ندارند زیرا از برداشتن اقدامات لازم برای رسیدن به رویاهای خود می ترسند. برخی ترس را به عنوان محافظی در برابر شکست نشان می دهند. دیگران حتی تلاش نمی کنند، با این باور که محدودیت ها آنها را محدود می کند. در حالی که بسیاری از افراد در وضعیت موجود گرفتار می شوند.»

خودتان را به فکر کردن در درون جعبه محدود نکنید و اجازه ندهید ترس مانع شما شود. امروزه، مردم بیش از حد معمول توقع دارند، بنابراین شما باید فوق العاده باشید تا مورد توجه قرار بگیرید و روابط قوی با بازار هدف خود ایجاد کنید. چه محصول یا خدماتی را بفروشید، باید نهایت تجربه را ارائه دهید.

خدمت. برتری خدمات مشتری همیشه یکی از مزیت های رقابتی حیاتی برای هر کسب و کاری بوده و خواهد بود. برآورده کردن نیازهای مشتری به شما کمک می کند تا یک برند بسیار قوی و به یاد ماندنی بسازید. پاسخگو باشید، گوش دهید و مشاهده کنید آنگاه ارزش ایجاد خواهید کرد. از اشتباهات در خدمت درس بگیرید.

بیل گیتس: “ناراضی ترین مشتریان شما بزرگترین منبع یادگیری شما هستند.”

ایجاد ایده. علاوه بر خدمات: نبوغ، اصالت و آینده نگری در نهایت برند شما را هدایت می کند. آرمان بخشی از فرآیند خلاقیت است. همانطور که استیو جابز گفت،

“من می‌خواهم در کیهان دنگ بزنم.”

شما باید همیشه به نوآوری ادامه دهید، به خصوص در فضای بازار رقابتی. وقتی نوبت به ایده پردازی می شود، پاکت را فشار دهید.

پایدار باشید توسعه کسب و کار و کارآفرینی باید از روی عشق ساخته شود – و هر عشق بزرگی برای تسخیر رویای شما به اشتیاق و پشتکار نیاز دارد. اگرچه شکست ها و شکست ها را تجربه خواهید کرد، اما موفقیت و پیروزی را نیز خواهید یافت.

ممکن است با شکست های زیادی روبرو شوید، اما نباید شکست بخورید. در واقع، ممکن است لازم باشد با شکست‌ها روبرو شوید، بنابراین می‌توانید بدانید که چه کسی هستید، از چه چیزی می‌توانید بلند شوید، چگونه می‌توانید همچنان از آن خارج شوید.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا