سبک زندگی

چگونه برای وبلاگ سبک زندگی خود صفحه درباره من بنویسیم

وقتی کسی برای راه اندازی یک وبلاگ می رود، معمولاً احساس اعتماد به نفس بالایی دارد. ایده جالبی است، درست است؟ اینکه بتوانید در مورد خودتان به دنیا بگویید. در وبلاگ سبک زندگی نیز، شما به معنای واقعی کلمه در مورد چیزهایی صحبت می کنید که دوست دارید در زندگی انجام دهید. از مد گرفته تا فوتبال و غذا و تناسب اندام (البته بیشتر از اینها وجود دارد) می توانید در مورد چیزهایی که بیشتر از آنها انرژی دارید بنویسید. با این حال، این بدان معناست که وقتی می نشینید، تا زمانی که به شما برخورد نکند، احساس اعتماد به نفس فوق العاده ای خواهید داشت. اکنون باید یاد بگیرید که چگونه صفحه درباره من بنویسید.

خواندن اینها بسیار دشوار است، به خصوص برای کسی که برای اولین بار سعی در راه اندازی وبلاگ دارد. بهترین ها می خوانند “متخصص در X برای سال Y، وبلاگ نویس از 2000X” و غیره – مواردی که باعث می شود فکر کنید “وای، این شخص چیزهای خود را می داند!”

یک وبلاگ نویس برای اولین بار یا خود “غیر متخصص” در آن زمان، منجمد می شود. “چی بگم!؟” آنها هر از گاهی در ذهن خود تکرار می کنند. بودن سخت است، و اگر بعد از تلاش برای راه‌اندازی یک وبلاگ، این مطلب را می‌خوانید، احساس می‌کنید. نوشتن صفحه درباره من آسان نیست.

با این حال، زمان پایان دادن به این احساس است. به نظر می رسد که وقتی بدانید چگونه صفحه درباره من را برای وبلاگ خود بنویسید، می توانید همیشه بدون مشکل این کار را انجام دهید. این به چیزهای زیادی مربوط می شود، اما بیشتر در مورد از دست دادن هر نوع خودخواهی است. شما در حال تلاش برای ارتقای خود هستید، با این حال بسیاری از مردم از تلاش برای صحبت مثبت در مورد خود احساس نگرانی می کنند.

آیا اینقدر بدبین هستید که به دنبال کار باشید؟ نه، شما نمی خواهید!

صفحه درباره من رزومه شما برای هر خواننده احتمالی است، پس چگونه آن را فوق العاده کنیم؟

چگونه محتوای صفحه درباره من بنویسیم و چه چیزی یک صفحه درباره من خوب است؟

بنابراین، چه چیزی در واقع مهم است؟ برای یکی، باید مختصر باشد. این یک زندگی‌نامه نیست، بنابراین باید با نظراتی که در هر نقطه بیان می‌کنید، سریع و ساده باشید. گروه خونی خود و اینکه عاشق پیاده روی طولانی در ساحل هستید را کنار بگذارید، این را برای خود وبلاگ بگذارید!

روی خواننده هم تمرکز کنید. باز هم، با آن مانند یک CV رفتار کنید. خواننده را وادار کنید ببیند که چرا باید به آن بچسبد و چرا باید آن را در وهله اول بخواند. گفتن آسان تر از انجام دادن، بله، اما این یک تاکتیک بسیار موثر برای ساختن وبلاگی است که می تواند یک وبلاگ موفق باشد. مطمئن شوید که زمان بیشتری را صرف صحبت در مورد آنچه که خواننده پیدا خواهد کرد، اکنون آنچه می نویسید – همان چیز، تفسیر متفاوت است.

همچنین، شما باید آن را خوب جلوه دهید. این بخشی از وبلاگ شما است و باید به خوبی بقیه وبلاگ به نظر برسد. در حال حاضر، ایجاد یک طراحی وبلاگ بسیار سخت است، و خرید یک وبلاگ ممکن است امروز در توان شما نباشد. بنابراین، در عوض، برای نصب و دانلود قالب وردپرس لیمپیا وقت بگذارید و این راهنمای گام به گام را دنبال کنید.

حالا چی؟

به نوشتن میرسی در اینجا نحوه نوشتن محتوای صفحه درباره من است که بازدیدکنندگان سایت در واقع می خوانند:

بند شماره 1: سلام

پس پاراگراف اول صفحه درباره ما شما مانند آغاز یک سخنرانی است. اگر خوب نیست، می توانید برای به دست آوردن مجدد اتاق مبارزه کنید و بنابراین ممکن است سخت باشد که سخنرانی را ارزش شنیدن داشته باشید – یا در این مورد، وبلاگ ارزش خواندن داشته باشد.

بنابراین، با ایجاد یک سلام و احوالپرسی گرم و دوستانه با درک بسیار مختصر 2-3 جمله ای از موضوع وبلاگ شروع کنید. به آنها اجازه دهید بدانند چه نوع محتوایی را در اینجا دریافت خواهند کرد، و چرا باید برای خواندن مطالب زحمت بکشند.

اگر این را به عنوان وبلاگ سبک زندگی خود معرفی می کنید، که باید باشید، پس از خود عکس بگیرید. ترجیحاً یکی از شما هر کاری که در مورد وبلاگ شما باشد انجام دهد. از شما یک راکی ​​چند پله را برای تبلیغ وبلاگ تناسب اندام خود تا شما که در پله های استادیوم فوتبال مورد علاقه خود برای یک وبلاگ ورزشی/سفر ایستاده اید بالا می برید، از این برای کمک به فروش وبلاگ استفاده کنید.

بنابراین، اولین پاراگراف شما «هی! چطوری؟» لحظه ای که به طور خلاصه معرفی می کنید که چه کسی هستید و چرا جالب هستید، به دنبال آن یک عکس هد شات خوب یا غیر سلفی از شما در اقدامی که وبلاگ سبک زندگی شما در مورد چیست.

فراخوان اقدام

مانند هر صفحه خوب، این نیز با یک فراخوان برای اقدام به پایان می رسد. چیزی که خواننده را از خواندن فقط به انجام آن ترغیب کند. شما از آنها خواسته اید که درباره شما بخوانند و از نزدیک ببینند چگونه و چرا می توانید به آنها کمک کنید. اکنون، شما باید آن گام بسیار مهم بعدی را بردارید تا واقعاً چیزهایی را که قبلاً تصور می کردید بهبود بخشید.

در اینجا روی یک فراخوان برای اقدام تمرکز کنید، چه تماسی برای پیوستن به اشتراک باشد (اگر قبلاً در بالا انجام شده توصیه نمی‌شود) یا از آنها بخواهید که شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند تا به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌ها را دریافت کنند و غیره. اگر وبلاگ شما محصول است. ساخته شده، همیشه می توانید آن را به صفحه درباره من، زمانی که در تبلیغات یا تخفیف است، اضافه کنید.

نتیجه

بسیار خوب، پس اکنون که می دانید چگونه محتوای صفحه درباره من را بنویسید، باید سعی کنید آن را عملی کنید. آن را به تعویق نیندازید؛ امشب با نوشتن درگیر شوید شما اکنون یک وبلاگ دارید که به نظر می رسد بسیار خوب است، و یک قطعه درباره من که شما را به عنوان یک فرد پرشور صادق، خوش بین و ثروتمند به فروش می رساند.

شما تجربه و تعهد خود را به موفقیت هر چه بیشتر وبلاگ سبک زندگی خود می فروشید. اکنون که می توانید از این مانعی که شما را عقب نگه داشته است غلبه کنید، می توانید وبلاگ خود را به طور جدی شروع کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا