فرهنگی و هنری

نکات جالب درباره فرهنگ انگلیسی که بهتر است بدانید

غذاهای ملی

زمانی که از غذاهای انگلیسی صحبت میشود، تعدادی از غذاها وجود دارند که به صورت خاص با این کشور ارتباط دارند:

ماهی و چیپس

غذای ماهی به همراه چیپس یک نوع غذای کلاسیک انگلیسی به حساب می آید که از ماهی سرخ کرده و سیب زمینی تشکیل شده است. این غذا یکی از وعده های غذایی محبوب و پر طرفدار در بین بزرگسالان و کودکان است و می توان این غذا را به راحتی در رستوران های سراسر این کشور پیدا کرد.

در حالی که ماهی و چیپس معمولا با سرکه و سس تارتار سرو می شود، سس کچاپ نیز یک چاشنی محبوب است. اگر احساس ماجراجویی می کنید، حتی می توانید آن ها را با سس کاری امتحان کنید.

ماهی و چیپس یکی از غذاهای محبوب برای خوردن است. اگر به انگلستان سفر می کنید، حتما این غذای سنتی را امتحان کنید. فقط هشدار داده شود که می تواند بسیار چرب و شور باشد.

https://bestkid.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86/%d8%aa%d8%ba%d8%b0%db%8c%d9%87-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9/%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%d8%a2%d9%87%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86.html

شپردز پای

شپردز پای یک غذای سنتی انگلیسی است که از گوشت چرخ کرده و سبزیجات پوشیده شده در لایه ضخیم پوره سیب زمینی تشکیل شده است. این یک وعده غذایی مقوی است که برای روزهای سرد زمستان مناسب است.

منشا شپردز پای در واقع کاملاً مورد مناقشه است. برخی می گویند که منشأ آن در اسکاتلند است، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که اولین بار در انگلستان ساخته شده است. در هر صورت، این غذا در حال حاضر یک غذای راحتی محبوب در بسیاری از نقاط جهان است. اگر به بریتانیا سفر می کنید، حتما آن را امتحان کنید!

گوشت بره معمولاً به عنوان گوشت در پای کلاسیک چوپان استفاده می شود. با این حال، می توانید از گوشت گاو نیز استفاده کنید. اگر گیاهخوار هستید، دستور العمل های زیادی نیز وجود دارد که از عدس یا لوبیا به عنوان جایگزین گوشت استفاده می کنند.

پودینگ سیاه

پودینگ سیاه نوعی کالباس است که از خون، چربی و بلغور جو دو سر ساخته می شود.

این ماده غذایی در بسیاری از غذاهای سنتی انگلیسی از جمله صبحانه کامل انگلیسی (که معمولا شامل تخم مرغ، ژامبون، سوسیس و کالباس و نان تست است)یا نان سنگک و ماش کاربرد دارد.

برخلاف نامش، پودینگ سیاه در واقع به رنگ قهوه ای تیره است. طعم کمی شیرین و بافتی جویدنی دارد.

اگر به امتحان پودینگ سیاه علاقه دارید، حتماً آن را در یک صبحانه سنتی انگلیسی بخواهید. فقط توجه داشته باشید که این به مذاق همه نیست!

روز یکشنبه با پودینگ یورکشایر

کباب یکشنبه یک غذای محبوب و سنتی در میان خانواده ها است که معمولا در روزه ای یکشنبه با هم خورده می شود. این غذا شامل گوشت کباب شده (معمولا گوشت گاو، مرغ یا گوشت خوک)، سبزیجات و سیب زمینی است و معمولا با پودینگ یورکشایر یک غذای خوش مزه تهیه شده از تخم مرغ، آرد و شیر سرو می شود.

در انگلستان، کباب یکشنبه اغلب با سس سرو می شود. این سس غلیظی است که از آب گوشت و آرد تهیه می شود و برای مرطوب کردن و طعم دادن به غذا استفاده می شود. اگر سس را دوست ندارید، می توانید آن را در کنار بخواهید. فقط هشدار داده شود که اکثر مردم انگلیسی آن را جزء ضروری غذا می دانند!

منبع

نوشیدنی های نمادین

علاوه بر غذاهای نمادین، انگلستان به خاطر نوشیدنی هایش نیز معروف است:

چای

مردم بریتانیا به نوشیدن چای مشهور هستند، اگرچه این نوشیدنی از چین نشات گرفته است. این نوشیدنی برای اولین بار در قرن هفدهم به انگلستان معرفی شد و به سرعت به نوشیدنی محبوبی در میان مردم انگلستان تبدیل شد. امروزه چای هنوز بخش بسیار مهمی از فرهنگ انگلیسی است.

یک سنت اصولاً انگلیسی، چای بعد از ظهر در انگلیس ضروری است. این رابطه رسمی از قرن نوزدهم شروع شد و معمولاً شامل ساندویچ، اسکون با خامه لخته شده و مربا و البته چای فراوان است!

در حالی که ممکن است این کار ساده به نظر برسد، اما هنر این است که از چای بعد از ظهر به شکل مناسب لذت ببرید. اگر تا به حال فرصت شرکت در چای بعد از ظهر را در انگلستان داشته اید، خواهید دید که این یک کار بسیار زیبا است. مردم اغلب برای این مراسم لباس می پوشند و معمولا غذاهای زیادی در آن گنجانده می شود.

https://charbzaban.com/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b2%d8%a8%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%db%8c%d8%b3%db%8c/%d8%a2%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b3/%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a2%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b3-%d8%aa%d9%87%d8%b1%d8%a7%d9%86.html

آبجو

آبجو یکی دیگر از نوشیدنی های محبوب در انگلستان است. در واقع، انگلستان سابقه طولانی در دم کردن آبجو دارد – این سنت به آنگلوساکسون ها برمی گردد که به خاطر عشقشان به ale (نوعی آبجو) معروف بودند.

امروزه، انواع مختلفی از آبجو در انگلستان تولید می شود. این آبجوها شامل آبجوهای رنگ پریده، آبجوها و آبجوها هستند. اگر تا به حال به انگلستان سفر کرده اید، حتما برخی از آبجوهای محلی را امتحان کنید. حتی ممکن است بخواهید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نوشیدنی نمادین به یک آبجوسازی مراجعه کنید.

شراب سیب

سيدر در انگلستان نيز رواج دارد. این نوشیدنی الکلی از سیب یا گلابی تهیه می شود و در دو نوع ثابت و گازدار وجود دارد.

اگر در طول پاییز خود را در انگلستان یافتید، حتماً مقداری از سیب محلی را امتحان کنید. این یک راه خوشمزه برای لذت بردن از فصل پاییز است!

فرهنگ میخانه

هیچ بحثی در مورد فرهنگ انگلیسی بدون ذکر فرهنگ میخانه کامل نخواهد بود. میخانه ها بخش اصلی زندگی در انگلستان هستند و نقش مهمی در بافت اجتماعی کشور دارند. آنها معمولاً مکان هایی هستند که افراد می توانند برای استراحت، نوشیدن چند نوشیدنی و معاشرت با دوستان خود بروند.

انواع مختلفی از میخانه ها در بریتانیای کبیر وجود دارد، از میخانه های سنتی که فقط آبجو سرو می کنند تا مراکز مدرن تر که غذا و کوکتل نیز عرضه می کنند. اگر به بریتانیا سفر می کنید، حتما کنار میخانه برای یک پیمانه آبجو توقف کنید. فراموش نکنید که میخانه های سنتی انگلیسی مانند چیپس (چیپس)یا بادام زمینی را امتحان کنید.

ممکن است حقایقی غیر معمول در مورد فرهنگ انگلیسی وجود داشته باشد که شما آنها را به خوبی نشناسید.

از غذاهای سنتی این کشور گرفته تا ورزش های خاص و منحصر به فردی به نام کریکت، در این کشور سنت های جذاب فراوانی وجود دارد که این کشور را به یک کشور کاملا منحصر به فرد برای بازدید تمام مردم جهان تبدیل کرده است.

اگر علاقه مند هستید که انگلیسی ها را به خوبی درک کنید و با گذشت زمان در جامعه بریتانیا ادغام شوید، این نکته مهم است که در مورد فرهنگ این کشور اطلاعات کاملی داشته باشید.

چند نکته جالب در مورد آداب و رسوم مردم انگلستان

  • مردم این کشور کاملا رک و در عین حال متواضع هستند
  • از خیره شدن به چشم یکدیگر خوششان نمی آید
  • اولین کشوری که پای ادویه هندی را به اروپا باز کرد این کشور است
  • بیشتر مردم این کشور، کشورشان را مرکز کائنات می دانند
  • مردم این کشور به محافظه کار معروف هستند

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا