موفقیت

مهارت فیزیکی که هر مردی باید در آن مهارت داشته باش

احتمالاً از نه ماهگی شروع به خزیدن کرده اید و در یک سالگی راه رفتن را آغاز کرده اید. احتمالاً یک سال بعد شروع به دویدن کردید و مدتی بعد یاد گرفتید که چگونه بپرید. در ماه‌ها و سال‌های پس از آن، بسیاری از حرکات فیزیکی دیگر به شما کمک کرد تا دنیای خود را کشف کنید، با دوستان خود بازی کنید و از کلاس PE عبور کنید. وبلاگ ساز فارسی

اکنون که یک مرد بزرگ شده اید، احتمالاً آنقدرها به روش های مختلف حرکت بدن خود فکر نمی کنید (مگر اینکه توجه داشته باشید که این روزها برخی از آنها چقدر دردناک تر هستند). از این گذشته، شما چندین دهه است که کارهای کاملاً ساده ای مانند دویدن و پریدن انجام می دهید، و آنها کاملاً غریزی هستند. دیگر لازم نیست در مورد حرکات اولیه فیزیکی فکر کنید. وبلاگ ساز رایگان

حداقل این خط فکری مشترک است. اما این یک دیدگاه نادرست و مضر است.

آنچه که ما معتقدیم «اساسی» است، مشخص می‌شود که لایه‌هایی از پیچیدگی دارد که هنوز آن را کشف نکرده‌ایم.

و در حالی که ما معمولاً در مورد آنها چنین فکر نمی کنیم، حرکات فیزیکی یک مهارت هستند و مانند همه مهارت ها، آنها باید به طور عمدی، منظم و به طور مداوم تمرین و به چالش کشیده شوند تا در فرم مبارزه باقی بمانند و واقعاً بر آنها مسلط شوند.

تمرین فیزیکی

حرکات بدنی مهارت هستند و مانند همه مهارت ها برای تسلط بر آنها نیاز به تمرین دارد. ممکن است شما با استعداد طبیعی برای حرکات خاصی متولد شده باشید، اما این پتانسیل باید عمداً تقویت و تقویت شود. بدن انسان هم ابزار است و هم استاد. با سطح مناسبی از انضباط، دانش و تمرین اختصاصی، می توان از آن استفاده های فوق العاده و حتی الهام بخش داشت.

تمرین مهارت‌های بدنی مانند تمرین هر مهارت دیگری است که ابتدا باید بر اصول اولیه تسلط داشته باشید و از آنجا تلاش کنید تا به طور پیوسته سطح دشواری را که می‌توانید تحمل کنید، افزایش دهید. این امر مستلزم کار در زمینه های زیر است:

  • تکنیک: تکنیک شامل استفاده آگاهانه از بهترین وضعیت بدن، فرم، تنش، تنفس و غیره برای اجرای کارآمد یک حرکت است – به نحوی که انرژی کمتری مصرف می‌کند، سرعت/استقامت/ظرفیت قدرت را افزایش می‌دهد و از آسیب جلوگیری می‌کند.
  • تغییرات: مهارت‌های بدنی دارای تغییرات زیادی هستند که به تکنیک‌های متنوع نیاز دارند. به عنوان مثال، می توانید به صورت عمودی یا افقی پرش کنید. می‌توانید با شکم روی زمین یا بالا روی دست‌ها و زانوها بخزید. هرچه تغییرات بیشتری را به دست آورید، در آن حرکت مهارت بیشتری خواهید داشت.
  • حجم و شدت: این یک چیز است که بتوانید یک مهارت فیزیکی را برای یک تکرار یا در فاصله کوتاه انجام دهید. اما شایستگی فیزیکی واقعی به معنای داشتن توانایی کوتاه یا طولانی، آسان یا سخت، سبک یا سنگین است.
  • نیازهای محیطی/موقعیتی: افزایش پیچیدگی محیطی که در آن مهارت‌های بدنی را تمرین می‌کنید – تمرین در سطوح مختلف، ارتفاعات و حتی در حالت‌های مختلف ذهنی – انجام یک حرکت فیزیکی را چالش‌برانگیزتر می‌کند و مهارتی را که در آن زمینه کسب می‌کنید سازگارتر می‌کند.

اکنون که می‌دانید مهارت‌های بدنی باید تمرین شوند و چگونه تمرین می‌شوند، البته سؤال بعدی این است که چه مجموعه‌ای از مهارت‌ها را باید تمرین کنید.

تعادل :

حتی زمانی که فقط ایستاده اید، در حال مقابله و مدیریت نیروهای گرانش هستید و در نتیجه تعادل برقرار می کنید. برای هر حرکتی که انجام می دهید همینطور. با این حال، تعادل به‌عنوان یک مهارت، زمینه چالش‌برانگیزتری را شامل می‌شود، زمانی که سطحی که در حال پیمایش هستید ناپایدارتر، لغزنده‌تر و معمولاً باریک‌تر از سطوحی است که معمولاً با آن‌ها مواجه می‌شوید، به عنوان مثال، عبور از یک چوب یا نرده.

از آنجایی که حفظ تعادل اغلب به روشی کندتر انجام می شود و بنابراین به اندازه سایر تمرینات برای سیستم های بی هوازی یا هوازی فرد تاثیرگذار نیست و تقویت نمی کند، اغلب به عنوان یک مهارت فیزیکی مهم نادیده گرفته می شود. اما این نه تنها جزء اصلی همه حرکات است، بلکه ثبات مفاصل را بهبود می بخشد و ذهن آگاهی را افزایش می دهد. تمرکز مورد نیاز برای حفظ تعادل، ذهنی و جسمی را دوباره به هم متصل می کند. به‌علاوه، این مهارتی است که مطمئناً زمانی به کار می‌آید که تنها راه عبور از رودخانه، شکاف یا مانع دیگر، از طریق یک پرتو باریک باشد.

حفظ تعادل یک مهارت آسان برای تمرین در ضربات کوتاه در طول روز است. من در واقع یک 2X4 در اتاق نشیمن خود فقط برای این منظور دارم.

راه هایی برای تمرین، به چالش کشیدن و ارتقاء سطح این مهارت فیزیکی

  • تعادل اولیه را با تکنیک خوب تمرین کنید
  • روی تخته/تیر به سمت عقب و پهلو حرکت کنید
  • برای تغییر جهت روی پرتو بچرخید
  • ایستادن روی یک پا روی تیر را تمرین کنید
  • یک اسکوات اسپلیت روی پرتو انجام دهید و بدون از دست دادن تعادل خود بایستید
  • یک اسکات اسپلیت روی پرتو انجام دهید و جهت را تغییر دهید
  • تعادل خود را در حالت ایستا حفظ کنید (ایستادن روی دو پا، یک پا، خمیده و غیره)
  • حرکت سریع در عرض تیر (بدون فدا کردن تکنیک)
  • در حالی که وزنه ای مانند کیسه شن را حمل می کنید از یک تیر عبور کنید
  • تیرهای متقاطع با ارتفاع های مختلف
  • تیرهای متقاطع که باریک تر، لغزنده تر، ناپایدار هستند
  • هنگام عبور از تیر، چیزی را بگیرید یا پرتاب کنید
  • هر یک از موارد بالا را درست بعد از یک دوره فعالیت/ورزش شدید، زمانی که ضربان قلب شما بالا رفته است، انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا