سبک زندگی

نکات خرید نام دامنه و هاست برای ایجاد وبلاگ سبک زندگی

نام دامنه شما آدرس آنلاینی است که افراد برای ورود به وبلاگ سبک زندگی شما تایپ می کنند. به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما The Blonde Burger نام دارد، دامنه شما www.theBlondeBurger.com خواهد بود.

بنابراین، هنگامی که شخصی آدرس وب سایت شما را تایپ می کند، Bluehost (میزبانی که من توصیه می کنم) وبلاگ شما را به فردی که آن را جستجو کرده است نشان می دهد.بهترین کلینیک کاشت مو

من یک آموزش گام به گام ایجاد کرده ام تا شما را در کل فرآیند خرید نام دامنه و هاست شما راهنمایی کنم. برای بازدید از Bluehost ابتدا باید روی این لینک کلیک کنید و آموزش های زیر را دنبال کنید.بهترین قرص های درمان فشار

در زیر یک ویدیوی یوتیوب و اسکرین شات هایی وجود دارد که مراحل دقیق مرحله به مرحله را به شما نشان می دهد. سپس، هر آموزشی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

مرحله 1: اگر هنوز این کار را نکرده اید، روی این پیوند کلیک کنید و به صفحه میزبانی وبلاگ وردپرس که در زیر می بینید آورده می شوید.

مرحله 2: در مرحله بعد به صفحه طرح میزبانی آورده می شوید. شما می توانید یک طرح “Plus” یا “Choice Plus” را انتخاب کنید، اما این یک الزام نیست.

طرح راه اندازی ارزان ترین است با 3.95 دلار در ماه از طریق پیوند من در مقابل 8.99 دلار عادی در ماه.

این طرح همه چیز مورد نیاز شما را دارد از جمله 50 گیگابایت فضای وب (فضای زیادی برای فایل های شما)، یک دامنه رایگان برای یک سال، به علاوه سایر ویژگی های استاندارد مانند SSL رایگان و امنیت هنگام نصب وردپرس.

برای تصمیم گیری در مورد طرح مناسب، راحت مرور کنید، اما مطمئن باشید که اگر می خواهید سرمایه گذاری خود را به حداقل برسانید، Basic به خوبی کار خواهد کرد.

مرحله 3: پس از کلیک بر روی طرح، به صفحه بعدی وارد می شوید که در آن دامنه جدید خود را تایپ می کنید، یا اگر هنوز در مورد آن تصمیم نگرفته اید، می توانید “من بعدا دامنه خود را ایجاد می کنم” را انتخاب کنید.

دامنه آدرس اینترنتی است که افراد برای مشاهده وب سایت شما در آینده در مرورگر تایپ می کنند. شما می توانید دامنه ها را از بسیاری از خدمات میزبانی، از جمله Bluehost و GoDaddy خریداری کنید.

مرحله 4: صفحه بعدی پس از ارسال اطلاعات شما را درخواست می کند. این با اطلاعات حساب شما شروع می شود، که خود توضیحی است.

مرحله 5: در مرحله بعد، باید اطلاعات بسته خود را وارد کنید. این برای انتخاب مدت زمان اجرای برنامه است. من به شما توصیه می کنم برای دریافت تخفیف و صرفه جویی در هزینه 24 ماه را انتخاب کنید، اما می توانید تا 12 ماه کاهش دهید.

مرحله 6: در مرحله بعد، باید انتخاب کنید که چه “پکیج اضافی” را می خواهید. برای درک هر یک از این موارد می توانید روی “اطلاعات بیشتر” بروید، اما توصیه من در اینجا است.

من “حریم خصوصی دامنه + حفاظت” را دریافت خواهم کرد. این باعث می شود که هیچ کس نتواند نام شما را به نام دامنه ای که ایجاد می کنید گره بزند.

تنها مورد دیگری که ارزش در نظر گرفتن دارد، «Codeguard Basic» است. دو مورد دیگر را من شخصاً دریافت نمی کنم. اما بهترین را برای خود انتخاب کنید.

مرحله 7: مرحله بعدی اطلاعات پرداخت است که خود توضیحی است.

مرحله 8: آخرین مرحله ثبت نام تأیید این است که شرایط خدمات Bluehost، خط مشی لغو و اعلامیه حفظ حریم خصوصی را خوانده و درک می کنید. روی دکمه چک کلیک کنید و سپس روی “ارسال” کلیک کنید.

مرحله 9: در مرحله بعد، از شما خواسته می شود یک حساب کاربری و رمز عبور ایجاد کنید. شما از این اطلاعات برای ورود به پلتفرم Bluehost برای مدیریت اطلاعات سایت و حساب خود استفاده خواهید کرد.

مرحله 10: در این مرحله، Bluehost شما را از طریق یک پرسشنامه کوتاه برای درک بهتر سناریوی خود قرار می دهد. می‌توانید به همه این سؤالات پاسخ دهید یا روی «پرش از این مرحله» در پایین کلیک کنید. اگر تازه کار هستید، به شما توصیه می‌کنم به سؤالات پاسخ دهید، زیرا به تجربه ورود شما کمک می‌کند.

مرحله 11: پس از اتمام کار، به شما توصیه می شود که یک موضوع را انتخاب کنید. در حال حاضر، می توانید از یک تم رایگان استفاده کنید. اما، البته، اگر بخواهید، همیشه می‌توانید تم را بعداً جایگزین کنید.

مرحله ۱۲: در پنل مدیریت وارد بک‌اند وردپرس خواهید شد. اینجا جایی است که شما سایت خود را از آنجا مدیریت خواهید کرد. می‌توانید پست‌ها/صفحه‌هایی را که مناسب می‌دانید اضافه کنید، اما وقتی آماده شدید، روی دکمه آبی که می‌گوید «راه‌اندازی سایت خود» را نشان می‌دهد، کلیک کنید.

مرحله 13 (نهایی): وبلاگ شما فعال است. فقط به مرورگر بروید و نام دامنه خود را تایپ کنید. پس از انجام این کار، می توانید به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا