موفقیت

کلیدهای اساسی موفقیت

من به سراسر کشور سفر کرده ام و صرف نظر از تعریف شما از موفقیت یا میزان موفقیتی که به دست آورده اید، 10 ویژگی متمایز وجود دارد که افراد موفق را از سایر نقاط جهان متمایز می کند. من این فرصت را داشته ام که با افراد فوق العاده ثروتمندی با درآمدی بالغ بر 100000 دلار در ماه معاشرت کنم و از آنها یاد بگیرم. این افراد زندگی معمولی داشته اند اما اقدامات اضافی لازم را برای ایجاد فرصت های فوق العاده برای خود انجام داده اند. در اینجا می خواهم 10 کلید موفقیت که این افراد را متمایز می کند را با شما به اشتراک بگذارم.

1. آنها بی باک هستند.

هرچیزی که شما در مورد آن میدانید مهم نیست، کاری که شما با هرآنچه که میدانید مهم خواهد بود. انجام هر کاری نتیجه ای را به همراه دارد ولی برای کسب موفقیت باید صبر و ایمان داشت. شما با این جمله آشنا هستید که “علف ها همیشه در طرف دیگر سبزتر هستند”، ولی حقیقت این است که “چمن از جایی که به آن آب می دهید سبزتر است.” شما با پیگیری رفتار و اعمال خود از نتیجه ها و پیامدهای آنها آگاهی به دست می آورید و دستیابی به اهداف خود را آسان تر می کنید. ما تنبل هستیم، بنابراین اگر کاری ناخوشایند است، تمایل داریم آن را انجام ندهیم. افراد موفق می‌دانند که انجام ندادن آن یک گزینه نیست، بنابراین وارد موقعیت‌های چالش‌برانگیز می‌شوند و هزاران بار قبل از دریافت هر نوع شناختی برای کار یا دستاوردهای خود، طرد می‌شوند. آن‌ها می‌دانند که چقدر سخت، سریع یا زیاد می‌توانید انجام دهید مهم نیست، بلکه مهم این است که چقدر می‌توانید تحمل کنید.

https://honarfardi.com/women-skills/makeup-tutorial/top-makeup-classes/

2. آنها پرشور هستند.

“قوی ترین سلاح روی زمین روح انسان در آتش است.” فیلد مارشال فردیناند فوخ

افراد موفق به طور باورنکردنی نسبت به کاری که انجام می دهند اشتیاق دارند. در واقع، آنها کاری را که به آن علاقه ندارند، انجام نمی دهند. هرگز آنها را در حال زمزمه کردن عبارت “من هیچ وقت برای انجام کاری که می خواهم ندارم” نخواهید گرفت، زیرا آنها می دانند که در حال حاضر وقت خود را صرف انجام کارهایی می کنند که برایشان ارزش بیشتری دارد. افراد موفق به شدت بر استفاده و ایجاد نقاط قوت و برون سپاری نقاط ضعف خود متمرکز هستند تا بهترین نتایج را به دست آورند و از لحاظ شخصی و حرفه ای احساس رضایت کنند. اشتیاق نیروی محرکه هر اقدامی است که انجام می دهند.

3. آنها در یک مربی سرمایه گذاری می کنند.

«مردم قبل از سود. روابط قبل از نتیجه.” ملیسا کریواچک

وقتی نوبت به سرمایه گذاری روی یک مربی می شود، بازیکنان موفق هیچ چیز را به شانس واگذار نمی کنند. در واقع، سرمایه‌گذاری روی یک مربی حتی یک گزینه نیست، یک اولویت و یک ضرورت است، زیرا بزرگترین تفاوت بین جایی که هستید و جایی که می‌خواهید باشید، این است که بدانید چگونه به آنجا برسید. یک مشاور مالی متوسط ​​سالانه 60 تا 80 هزار دلار درآمد دارد، اما دیو رمزی 50 تا 60 میلیون دلار درآمد دارد. میانگین درآمد یک مربی شخصی 45 تا 50 هزار دلار در سال است، اما جیلیان مایکلز 14 تا 17 میلیون دلار درآمد دارد. مهم نیست که در کجای کار خود هستید، کسی بهتر از شما وجود دارد و باید زمان، تلاش و انرژی خود را صرف گوش دادن به صحبت های آنها کنید. دست از الاغ باهوش، الاغ ارزان، الاغ عاقل و الاغ شکسته بودن بردارید! شروع به استفاده از دانش خود، افزودن ارزش، تغییر زندگی و زندگی به سبک زندگی کنید که همیشه آرزویش را داشتید. این به این نیست که شما چه می دانید، بلکه به این مربوط می شود که چه کسانی را می شناسید و آنها چه می دانند. بنابراین چگونه می دانید که زمان مناسب برای گرفتن مربی است؟ اگر از نظر شخصی، حرفه ای یا مالی کامل هستید، احتمالاً به آن نیاز ندارید (که 1٪ از افراد است). اگر می خواهید ذهنیت، زندگی و امور مالی خود را متحول کنید، هیچ زمانی بهتر از زمان حال برای سرمایه گذاری روی یک مربی وجود ندارد.

https://www.aparat.com/v/QCdNR

4. آنها همه حواس پرتی را از نظر ذهنی و جسمی حذف می کنند.

“اگر از شکست می ترسید، لیاقت موفقیت را ندارید!” چارلز بارکلی (فینیکس سانز)

حواس پرتی ها، مبلغی حدود 650 میلیارد دلار در هر سال برای کارفرمایان هزینه در بر دارند. آنها باعث از بین رفتن پتانسیل ها میشوند، هرگونه پیشرفت را محدود کرده و موفقیت ها را فلج میکنند.آیا شما به این موضوع به فکر کرده اید که چرا از ریل خارج شده اید،منحرف شده اید، ناراضی هستید، برآورده نشده اید، کم تولید می کنید، کم کار می کنید، بیش از حد استرس دارید، بیش از حد برنامه ریزی شده اید و بیش از حد خسته هستید؟ نبرد حماسی برای همه ما فاصله شش اینچی بین گوش هایمان است. تهدید شماره 1 حواس پرتی است. در اینجا آمارهای خیره کننده ای وجود دارد. وجود دارد:

روزانه 145 میلیون ایمیل ارسال می شود

175 میلیون توییت در دقیقه ارسال می شود

1000 پست جدید در فیس بوک در هر ثانیه

2.7 میلیارد “لایک” در فیس بوک در روز

75 میلیون پست وبلاگ جدید در روز

هر دقیقه 100 ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می شود

بنابراین مجریان نخبه و افراد موفق چه می کنند که دیگران انجام نمی دهند؟ آنها تمام موانع موفقیت را از بین می برند. تنظیم یک تایمر و کار با افزایش 90 دقیقه ای روی یک چیز – و فقط یک چیز – این چیزی است که این افراد با عملکرد بالا را متمایز می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا