فرهنگی و هنری

نکات کاربردی افزایش بازدید کانال یوتیوب

در این مطلب به معرفی نکاتی می پردازیم که علی رغم ساده بودنشان به شما کمک خواهند کرد تا بازدید کانال یوتیوب خود را افزایش دهید و مخاطبان بیشتری شما را دنبال کنند. چگونه نوع پردازشگر گوشی را پیدا کنیم

1. تعامل با فراخوان برای اقدام را افزایش دهید

گاهی اوقات صرفاً درخواست مشارکت بهترین راه برای جلب توجه ویدیوهایتان است، به خصوص وقتی که فوراً و ارتباطی را که محتوای ویدیویی می تواند ایجاد کند در نظر بگیرید.

همه کسانی که از یکی از ویدیوهای شما لذت می‌برند، به یاد نمی‌آورند که لایک کنند یا مشترک شما شوند، بنابراین قرار دادن این یادآوری‌ها در توضیحات یا در خود ویدیو بسیار رایج شده است.

به خصوص اگر یک کانال در حال پیشرفت هستید، شرم آور نیست که مستقیماً کمی عشق بخواهید. در واقع، پرسیدن سوالی از بازدیدکنندگان برای پاسخ در پیشنهاد نظرات یا تماشای ویدیوی دیگری، راه‌های عالی برای حفظ نامزدی است. همچنین می توانید به ویدیوهای دیگر پیوند دهید یا یک پیوند خارجی به سایت خود رها کنید تا به عنوان نوعی CTA عمل کند. چه کسی از کامپیوترتان استفاده کرده است

2. پخش زنده را امتحان کنید

ویدیوی زنده یکی از بزرگترین روند رسانه های اجتماعی است و به این زودی راه به جایی نمی برد.

با برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک، پریسکوپ و اینستاگرام که پخش ویدیوی زنده را آسان‌تر از همیشه می‌کنند، برندهای بیشتری وارد بازار می‌شوند.

یوتیوب سال‌ها است که ویدیوهای زنده ارائه می‌کند، اما اخیراً شروع به پخش استیم کرده است. می‌توانید به چند ویدیوی محبوب YouTube Live نگاهی بیندازید تا متوجه شوید که برندهای دیگر چگونه از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

چند نمونه از نحوه استفاده از YouTube Live عبارتند از:

  • وبینارها
  • آموزش های زنده
  • جلسات پرسش و پاسخ
  • نمایش محصولات

اگر استریم های شما آنطور که می خواهید روان پیش نمی رود، نگران نباشید. بخشی از لذت (و خطر) ویدیوی زنده این است که هرگز نمی دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد. ماهیت خالص و ارگانیک ویدیوی زنده دقیقاً همان چیزی است که آن را قانع کننده می کند. برای راهنمایی های بیشتر در مورد نحوه شروع کار با YouTube Live، مقدمه Google برای پخش زنده را بررسی کنید.

3. با دیگر سازندگان و برندها همکاری کنید

تاکتیکی که برخی از بزرگ‌ترین ستاره‌های یوتیوب برای افزایش دنبال‌کنندگان خود از آن استفاده می‌کنند، همکاری با سایر کاربران است. هر همکاری به شما در معرض دید مخاطبان جدیدی قرار می دهد. و بهترین بخش این است که بینندگان جدید احتمال بیشتری دارد که در کانال شما مشترک شوند، زیرا شما با یک سازنده محتوا کار می کنید که از قبل می شناسند، دوست دارند و به آن اعتماد دارند.

کلید یک همکاری موفق YouTube، یافتن شریک مناسب است. شما می خواهید با تولیدکنندگان محتوا که علایق مشابهی با برند شما دارند همکاری کنید تا ویدیوی شما معتبر باشد. این همکاری کلاسیک بین BuzzFeed و Purina نمونه بارز یک همکاری متفکرانه است که بیش از حد تبلیغاتی به نظر نمی رسد.

4. یک کمپین تبلیغاتی پولی YouTube را اجرا کنید

از آنجایی که بازاریابی به طور کلی پرداختی برای بازی بیشتر می شود، همیشه این گزینه را دارید که از طریق تبلیغات پولی YouTube دید بیشتری داشته باشید. یوتیوب انواع مختلفی از قالب های تبلیغاتی را برای انتخاب ارائه می دهد:

تبلیغات نمایشی: این تبلیغات در نوار کناری سمت راست ویدیوها نمایش داده می شوند و فقط در دسکتاپ در دسترس هستند.

تبلیغات همپوشانی: اینها تبلیغات نیمه شفافی هستند که در قسمت پایین یک ویدیو نمایش داده می شوند. آنها فقط در دسکتاپ در دسترس هستند.

تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن و غیرقابل رد شدن: این تبلیغات قبل، حین یا بعد از یک ویدیو نمایش داده می شوند. تبلیغات قابل رد شدن را می توان بعد از پنج ثانیه رد کرد، اما تبلیغات غیرقابل رد شدن را باید تا آخر تماشا کرد تا بیننده بتواند ویدیوی خود را تماشا کند.

تبلیغات بامپر: اینها تبلیغات غیرقابل رد شدن هستند که باید قبل از تماشای ویدیوی خود تماشا شوند. حداکثر می توانند شش ثانیه باشند.

کارت‌های حمایت‌شده: کارت‌هایی هستند که در ویدیوهای مربوطه نمایش داده می‌شوند. می توانید از آنها برای تبلیغ محصولات یا محتوای دیگر استفاده کنید.

برای خلاقیت های تبلیغاتی خود، می توانید از یک ویدیوی موجود استفاده کنید یا چیزی جدید برای یک کمپین خاص ایجاد کنید. مزیت استفاده از ویدیوی موجود این است که می‌توانید کلیپی را انتخاب کنید که می‌دانید در گذشته مؤثر بوده است. اگر یک ویدیو قبلاً بازدیدهای زیادی داشته است و به صورت ارگانیک درگیر شده است، اجرای تبلیغات پولی می‌تواند نتایج شما را تقویت کند.

از طرف دیگر، ایجاد یک ویدیوی جدید برای تبلیغات به شما این امکان را می دهد که محتوای هدفمندتری ایجاد کنید که کنترل بیشتری روی آن دارید. به عنوان مثال، می‌توانید یک تبلیغ با یک فراخوان برای اقدام خاص در پایان ایجاد کنید تا بینندگان را به صفحه فرود یا ویدیوی دیگری هدایت کنید. در اینجا می‌توانید درباره قالب‌های تبلیغات ویدیویی YouTube اطلاعات بیشتری کسب کنید.

6. به طور منظم محتوای YouTube خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید

بر کسی پوشیده نیست که محتوای ویدیویی آن را از نظر تعامل و عملکرد در رسانه های اجتماعی خرد می کند.

در نتیجه، باید به طور مرتب کانال یوتیوب خود را برای دنبال کنندگان اجتماعی خود تبلیغ کنید تا آنها را تشویق کنید که مشترک شوند. به محض انتشار یک ویدیو، به دنبال کنندگان خود در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین در مورد آن اطلاع دهید. همچنین می‌توانید برای هر پلتفرم اجتماعی قطعه‌ها یا پیش‌نمایش‌هایی ایجاد کنید که به آخرین تولید شما نیز پیوند دارند.

با کمک Sprout Social، می‌توانید محتوای خود را برنامه‌ریزی کنید و آن را بدون نیاز به پرش از پلتفرمی به پلتفرم دیگر، تبلیغ کنید. ویژگی‌هایی مانند ViralPost همچنین می‌تواند کمک کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای شما براساس زمانی که مخاطبان اجتماعی شما درگیر هستند، زنده می‌شود.

  • و با آن، راهنمای خود را برای بازاریابی کانال یوتیوب تکمیل می کنیم!
  • چگونه کانال یوتیوب خود را تبلیغ می کنید؟
  • افزایش مخاطبان یوتیوب به طور تصادفی اتفاق نمی افتد.
  • و بله، اگر فضای شما مملو از رقابت باشد، مطمئناً می تواند شبیه به یک خراش باشد.

دقیقاً به همین دلیل است که داشتن انواع تاکتیک‌های تبلیغاتی مفید است. اگرچه برخی از نکات بالا به تلاش بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند، اما هر یک می تواند به شما کمک کند چشمان بیشتری به کانال خود و در نتیجه مشترکین بیشتری داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا