متفرقه

به صرفه ترین دانشگاه های آنلاین روانشناسی در سال 2021

  • دانشگاه فنیکس

کارشناسی آنلاین علوم در مقطع دکتری روانشناسی

کارشناسی ارشد روانشناسی دانشگاه فنیکس تاکید زیادی بر شناخت، علوم اعصاب و تحلیل داده ها دارد. دوره ها توسط اعضای هیات علمی که در حال حاضر در این رشته کار می کنند، تدریس می شود و دانشگاه فنیکس تاکید زیادی بر آماده سازی شغلی دارد. در نتیجه، هر دوره یک عنصر عملی قوی دارد و دانشجویان مهارت های شغلی مانند نوشتن و ارتباط را به عنوان بخشی از تحصیلات خود یاد می گیرند.

اغلب دانشجویان دانشگاه فنیکس در حال کار یا اخذ انتقالی هستند، بنابراین این دانشگاه شهرت زیادی در کمک به دانشجویان برای دریافت اعتبارات انتقال دارد.

فرآیند پذیرش غیر رقابتی است و دانشجویان ملزم به ارائه نمرات آزمون استاندارد نیستند.

هزینه تحصیل ۱۰،۲۴۰دلار در سال است.

  • دانشگاه ایالتی آریزونا

کارشناسی آنلاین هنر در گرایش روانشناسی ،کارشناسی آنلاین علوم در گرایش روانشناسی

دانشگاه ایالتی آریزونا یکی از بهترین مدارک روانشناسی آنلاین مقرون به صرفه را ارائه می دهد و برنامه تحصیلات تکمیلی آن در رتبه سی و هشتم در کشور توسط گزارش اخبار و جهان ایالات متحده قرار دارد.

این دانشکده یک مرکز تحقیقاتی بزرگ با تاکید ویژه بر کودکان، خانواده ها و روانشناسی اجتماعی است. چندین پروژه تحقیقاتی دانشکده پوشش رسانه ای قابل توجهی را به دست آورده اند. اعضای هیات علمی در رشته خود به خوبی شناخته شده اند و آن ها را به مربیانی ایده آل برای روانشناسان آینده تبدیل کرده اند. دانشجویان می توانند برای تخصص در چندین زیر رشته مختلف از جمله علوم اعصاب رفتاری، روانشناسی بالینی، روانشناسی شناختی، روانشناسی رشد و روانشناسی اجتماعی انتخاب شوند.

دپارتمان روانشناسی ASU دارای یک سایت حرفه ای فعال با لیست های شغلی برای دانشجویان و متخصصان در هر سطح از تجربه و تحصیلات است. رشته های روانشناسی به طور کلی نرخ نسبتا پایینی از اشتغال پس از فارغ التحصیلی دارند، اما ASU به اشتغال بالایی در میان دانشجویان کارشناسی خود می بالد، و بسیاری از دانشجویان ترجیح می دهند در حالی که هنوز در مدرسه هستند، کارآموزی را دنبال کنند.

هزینه تحصیل برای دانشجویان غیرایرانی ۹،۸۶۱ دلار در سال و برای دانشجویان غیرایرانی ۲۳،۶۵۴ دلار در سال است.

  • دانشگاه ایالتی کلرادو

کارشناسی آنلاین علوم در مقطع دکتری روانشناسی

دانشگاه ایالتی کلرادو یک برنامه چالش برانگیز را در قالب یک کلاس درس آموزش از راه دور ارائه می دهد.

این برنامه به ۱۲۰ اعتبار نیاز دارد و بر مهارت های کمی، تفکر انتقادی و نوشتن قوی تاکید دارد.

انجمن فارغ التحصیلان فعال CSU سابقه قوی در کمک به فارغ التحصیلان برای یافتن شغل دارد.

اغلب دانشجویان کمک هزینه یا وام دریافت می کنند. اگرچه CSU یک مدرسه دولتی است، دانشجویان همان میزان شهریه را چه در کلرادو و چه در ایالت دیگر پرداخت می کنند.

  • دانشگاه بلویو

کارشناسی آنلاین هنر در گرایش روانشناسی ،کارشناسی آنلاین علوم در گرایش روانشناسی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۱ برگزار می شود.

دانش آموزان در صورت تمایل می توانند به صورت حضوری با اساتید خود دیدار کنند و در هر زمانی که بخواهند می توانند به مطالب کلاس دسترسی داشته باشند.

این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی ارشد را در زمینه هایی مانند مشاوره ارائه می دهد و این برنامه ها هم در محیط کلاس سنتی و هم به صورت آنلاین در دسترس هستند.

هزینه هر ساعت اعتبار آنلاین ۳۷۵ دلار است که نسبت به ۲۵۰ دلار به ازای هر ساعت اعتبار اختصاص یافته به دانشجویان سنتی بالاتر است.

  • دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

کارشناسی آنلاین هنر در مقطع دکتری روانشناسی

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی یک دانشگاه آنلاین ۱۰۰ هزار نفری است که در سال ۱۹۷۸ تاسیس شده است. این دانشگاه به خاطر برنامه های تحصیلی مقرون به صرفه اش مشهور است، و دانشجویان آن تنها ۲۵۰ دلار برای هر ساعت کار اعتباری برای برنامه کارشناسی ارشد روانشناسی، ۳۵۰ دلار برای برنامه های کارشناسی ارشد و ۳۹۵ دلار برای برنامه دکترای روانشناسی خود پرداخت می کنند، که الزامات آموزشی برای مجوز به عنوان یک روانشناس بالینی در ایالت کالیفرنیا را برآورده می کند.

برنامه مدرک تحصیلی، برنامه ای نسبتا کوتاه است که تنها به ۲۴ ساعت روانشناسی پایه، ۲۱ ساعت دوره روانشناسی انتخابی، و ۴۵ ساعت نیاز به آموزش عمومی نیاز دارد.

CalSouthern یک برنامه آموزشی ارائه می دهد که به طور مداوم نمره بالایی را براساس معیارهای سختی کسب می کند و اغلب دانشجویان تجربه خود در دانشگاه را به عنوان یک تجربه مثبت ارزیابی می کنند. دانشجویانی که بیشتر از حد معمول برای تکمیل مدارک خود وقت صرف می کنند، نباید نگران افزایش سریع شهریه باشند. هنگامی که شما در دوره ها ثبت نام می کنید، نرخ دانشجویان قفل می شود CalSouthern. یک انتخاب از برنامه های پرداخت را به همه دانشجویان ارائه می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا